كتاب و كتابخواني كتاب و كتابخواني .

كتاب و كتابخواني

ارتقا CTR و خريد سرچ گوگل با كليك

سفارش و خريد سرچ گوگل تجاري

(تاثير فوق العاده سريع و انفجار CTR - بدون ريسك طبيعي ارگانيك - جستجو كاربران ايراني از گوگل فارسي در موبايل يا دسكتاپ يا هر دو)
مناسب ارتقا فوري جايگاه عبارات كليدي سايت هاي بين صفحه 20 تا رديف نخست صفحه 1 گوگل و مناسب ارتقا تمامي كلمات پررقابت 200 ثانيه اي تضميني

انفجار ctr

جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست . Google ميداند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد. با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد. فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .
اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.
نكته: در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها بصورت پيش فرض از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر بعد از كليك تا لحظه خروج از سايت 200 ثانيه باشد.
 
لينك سفارش جهت انفجار ctr تك تك عبارات كليدي سايت خود:
https://chicrank.com/cart.php?gid=30

منبع : شيك رنك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۹:۱۹ توسط:سامان موضوع: نظرات (0)

انفجار ctr سايت و ارتقا رتبه گوگل در 7 روز

صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست .

با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه كولاك فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

  1.  در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر از لحظه جستجو و كليك تا خروج از سايت نيز حداقل از 30 ثانيه شروع مي شود و در بسته هاي ويژه تا 2,5 دقيقه متفاوت خواهد بود .
  2.  با توجه به اينكه ما از اين سرويس در پروژه هاي خود استفاده مي كنيم ظرفيت اين سرويس محدود بوده و غير قابل تمديد است

سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك چه كاربردها و امكاناتي دارد :

  • انفجار و ارتقا فوري و همزمان Total Impressions , Total Clicks
  • انفجار و ارتقا فوري 99.9% Average CTR نمونه 1 نمونه 2
  • انفجار و ارتقا فوري Average position
  • ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي در گوگل تا رديف برتر Google
  • ارتقا رنك الكسا ايران و جهاني
  • قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي
  • قابليت انتخاب محيط جستجو موبايل يا دسكتاپ
  • قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

برچسب: ارتقا ctr،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۰:۲۴ توسط:سامان موضوع: نظرات (0)

معرفي كتاب‌هايي كه بايد قبل از مرگ خواند

كتاب‌ها، چنان قدرتي دارند كه به يك آن، ما را از جايمان، در يك پروژه‌ي سخت كاري يا روابط اجتماعي فرسايشي، جدا كنند و به سرزميني ببرند كه نويد آرامش يا هيجان مي‌دهد. از فراز و نشيب‌هاي مطمئن داستان‌هاي كلاسيك انگليسي مثل غرور و تعصب گرفته، تا وحشت رخنه كرده در راهروهاي وزارت عشق در رمان ۱۹۸۴. سوال اينجاست كه اگر تا به حال سراغ كتاب‌ها نرفته‌ايم يا دل نداده‌ايم به غرق شدن در جريانشان، بايد از كجا شروع كنيم؟ شايد اولين كاري كه بايد انجام دهيم، پيدا كردن يك ليست راهنما از كتاب‌هايي است كه آن‌قدر تاثيرگذار بوده‌اند كه هميشه در ليست بهترين‌هاي مردم در سراسر تاريخ ادبيات قرار گرفته‌اند و بايد آن‌ها را خواند.

قصه‌ي «صد سال تنهايي» (گابريل گارسيا ماركز)

داستان جادويي و پر رمز و راز شش نسل از خانواده‌ي بوئنديا ور دل روستايي اعجاب‌انگيز به نام ماكوندو، در حالي روايت مي‌شود كه اتفاقات و شخصيت‌هاي آن به قدري واقعي و قابل لمسند كه وقتي كسي ناپديد مي‌شود يا پرواز مي‌كند و به آسمان مي‌رود، همه چيز طبيعي به نظر مي‌رسد.

راهي براي «كشتن مرغ مينا» (هارپر لي)

اتيكاس فينچ، وكيلي سفيد پوست است كه به خاطر تعهد كاري و قلب رئوفي كه دارد، در برابر جامعه‌ي خود مي‌ايستد و وكالت مردي سياه پوست را به عهده مي‌گيرد كه به ناحق، متهم شده است. در اين مسير، مردم شهر با او همراه نمي‌شوند. او، در كنار معصوميت مي‌ايستد. معصوميتي كه نماد آن در اين كتاب، مرغ مقلد است و كشتن آن، گناهي بزرگ.

در معيت آقاي دارسي با «غرور و تعصب» (جين آستن)

يكي از كتاب‌هايي كه بايد پيش از مرگ خواند ، غرور و تعصب است. كتابي درباره ماجراي دختر سركش و جذاب و در عين حال عجيب و غريب خانواده‌ي بنت، كه بر خلاف عرف آن روز جامعه و تلاش بي حد و حصر مادرش، پي پيدا كردن همسري براي خود نيست و همين، او را درگير عشق پر فراز و نشيب آقاي دارسي مي‌كند كه مردي است به ظاهر خودپسند، مغرور و بدون شك متمول.

پيش چشم برادر بزرگ در «۱۹۸۴»(جرج اورول)

۱۹۸۴ تقريبا پاي ثابت همه ليست‌هاي پيشنهادي براي خواندن كتاب است. اين‌بار هم در ليست ۴۰ كتابي كه پيش از مرگ بايد خواند قرار گرفته است. جهان به كلي تغيير كرده و به فضايي امنيتي و ترسناك تبديل شده است. ارزش‌هاي سفت و سخت و البته مجازات‌هاي سفت و سخت. ديگر نه تنها مخالفت علني با برادر بزرگ جرم محسوب مي‌شود، كه حتي فكر مخالفت هم با مجازات سنگيني همراه است. پليس ذهن همه جا را زير نظر دارد و حتي عشق را به عنوان عنصري مبتذل، برنمي‌تابد.

«گتسبي بزرگ» كيست؟ (اسكات فيتز جرالد)

گتسبي بزرگ، به خاطر مهماني‌هاي عظيم و باشكوهي معروف است كه هر يكشنبه در خانه‌اش برگزار مي‌كند. او كه معلوم نيست از چه طريقي صاحب اين حجم از ثروت شده، اميدوار است تا در يكي از اين مهماني‌ها، به طور اتفاقي، معشوقه‌ي ساليانش را ببيند كه حالا همسر مردي ديگر است.

آقاي «دراكولا» (برام استوكر)

ماجراي مرد متمولي كه در قلعه‌اي ترسناك زندگي مي‌كند و گفته مي‌شود خون انسان‌ها را مي مكد و از آن تغذيه مي‌كند.

خانم معلمي به نام «جين اير» (شارلوت برونته)

دختري فقير و تنها كه تحت آموزش‌هاي سختگيرانه در مدرسه‌اي شبانه روزي بزرگ شده، حالا در خانه‌ي مردي متمول، معلم سرخانه مي‌شود. او كه عاشق مرد است، متوجه مي‌شود كه او، پيش از اين همسري داشته كه حالا ديوانه شده و در طبق‌ي بالاي عمارت، زندگي مي‌كند. اما اين تازه آغاز ماجرا است.

رسيدن به «آرزوهاي بزرگ»(چارلز ديكنز)

پسركي فقير به نام پيپ، به خاطر عشق پر سوز و گدازي كه به دختر خوانده‌ي صاحب كارش، خانم هاويشام، پيدا كرده، سرشار از آرزوهاي بزرگي مي‌شود كه او را به پايتخت و يادگيري آداب اشراف مي‌كشاند. او فكر مي‌كند كه اگر زندگي ثروتمندان را تمام و كمال بياموزد، استلا، به عشق او پاسخ خواهد گفت. اما ماجرا به اين سادگي نيست. اين داستان، بخش زيادي از مسائل اجتماعي جامعه‌ي انگلستان را در قالب ماجراهاي خود، بازمي‌نماياند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۷:۴۰ توسط:سامان موضوع: نظرات (0)

بهترين رمان هاي عاشقانه ايراني

شنيدن ماجراهاي عاشقانه جذابيت خاصي دارد كه هيچ‌گاه كهنه نمي‌شود. عشق مي‌تواند حوادث و ماجراهاي زيادي را سبب شود كه گاه تلخ و گاه شيرين است. فرقي ندارد در محل زندگي‌مان يا در سرزميني دور، گوش‌سپردن به سخن عشق هميشه خوش است. از اين رو، رمان‌هاي عاشقانه هميشه در صدر پرفروش‌ها هستند. در معرفي كتاب امروز، رمان هاي عاشقانه ايراني را معرفي مي‌كنيم. اگر شما هم به ماجراهاي عاشقانه علاقه‌منديد، مطلب امروز را از دست ندهيد.

رمان هاي عاشقانه ايراني ازجمله پرمخاطب‌ترين آثار منتشرشده‌ ايراني هستند و طبيعتا معرفي بهترين‌ رمان عاشقانه از نظر اين همه مخاطب با سليقه‌هاي مختلف، كار آساني نيست. ما در اين مطلب سعي كرده‌ايم با درنظر گرفتن ديدگاه‌هاي مختلف، بهترين و پرفروش‌ترين رمان‌هاي عاشقانه ايراني را انتخاب و معرفي كنيم. معرفي هر كتاب شامل اطلاعاتي مختصر از آن كتاب و قصه‌اش بدون لو رفتن اصل ماجرا است. بي‌شك جاي كتاب‌هاي زيادي در اين ليست خالي است كه ممكن است از رمان‌هاي مورد علاقه شما هم باشند. خوشحال مي‌شويم كه با پيشنهاد‌هاي خود، در تكميل هرچه بهتر اين ليست به ما كمك كنيد.

۱. يك عاشقانه آرام

نويسنده: نادر ابراهيمي
انتشارات: روزبهان (پيشنهاد كاربران)
تعداد صفحات: ۲۳۹
سال انتشار: ۱۳۹۷
 
نادر ابراهيمي را مي‌توان از جمله بااحساس‌ترين نويسنده‌هاي مرد ايراني دانست؛ به اين دليل كه اثري لطيف و بسيار عاشقانه به‌نام «يك عاشقانه آرام» را نوشته است. بخش‌هايي از متن كتاب به‌قدري لطيف و شاعرانه است كه گويي داستان را در قالب شعر مي‌خوانيد. كتاب داستان عاشقانۀ زوجي است كه سعي دارند عاشقانه‌اي آرام بسازند؛ هرچند در روزگار ناآرامي به ‌سر مي‌برند. زمان كتاب از زمان پهلوي آغاز و تا بعد از انقلاب ادامه دارد و ما شاهد به‌پاي هم پيرشدن راوي و همسرش هستيم.

 

كتاب پر از جمله‌هاي زيبا و تأمل‌برانگيزي است كه لذت خواندن اين عاشقانه آرام را دوچندان مي‌كند و آن را به يكي از زيباترين رمان هاي عاشقانه ايراني تبديل مي‌كند.

۲. آذرخش

نويسنده: ليلا رعيت
انتشارات: نسل نوانديش (پيشنهاد كاربران)
تعداد صفحات: ۵۲۸
سال انتشار: ۱۳۹۸

 
«آذرخش» داستان زندگي دختري به‌نام سارا آذرخش است كه در كودكي در سانحه رانندگي پدر و مادرش را از دست مي‌دهد. سارا بعد از اين اتفاق به‌همراه پدربزرگ‌، مادربزرگ و دايي‌اش زندگي مي‌كند. تكيه‌گاه و مشوق اصلي او در زندگي دايي‌اش بهرام است. سارا كه حالا استاد دانشگاه و مترجم است ماجرايي عاشقانه دارد كه البته در مقابلِ داستانِ عاشقانۀ بهرام با پيچيدگي كمتري روبه‌رو است. آنچه به ارزش داستاني رمان آذرخش افزوده وجه آموزنده و روان‌شناختيِ آن است. اين رمان عاشقانه ايراني براي مخاطباني كه از رمان چيزي بيش از فرازوفرود يك داستان انتظار دارند انتخاب مناسبي است.

۳. شوهر آهو خانم

نويسنده: علي‌محمد افغاني
انتشارات: نگاه (پيشنهاد كاربران)
تعداد صفحات: ۸۰۰
سال انتشار: ۱۳۴۰

رمان «شوهر آهو خانم» از معروف‌ترين رمان هاي عاشقانه ايراني است كه قبل از انقلاب منتشر شده است. نكته جالب درمورد اين رمان وضعيت نويسنده در هنگام نگارش كتاب بوده است؛ علي‌محمد افغاني اين رمان را زماني نوشت كه در زندان بود.

رمان به‌خوبي عشق و هوس و نجابت را در قالب شخصيت‌هايش براي مخاطب تصوير مي‌كند. شوهر آهو خانم قصه عشق مرد ميان‌سالي به‌نام سيدميران است كه با يك خيرخواهي آغاز مي‌شود و بعد، از يك عشق آتشين سر درمي‌آورد. تا جايي كه با وجود زن و ۴ فرزند براي دومين بار ازدواج مي‌كند.

شخصيت‌پردازي فوق‌العاده و جزئيات فراوانِ رخدادها از جمله ويژگي‌هاي بارز اين رمان است. رمان شوهر آهو خانم در رده بهترين رمان‌هاي عاشقانه ايراني قرار دارد. تا جايي كه هنوز پس از سال‌ها تجديد چاپ مي‌شود و براي مخاطب امروز جذاب است. دليل اين ماندگاري، علاوه بر روايت ماهرانه نويسنده، واقعيت‌هايي است كه افغاني از جامعه دوره پهلوي تصوير مي‌كند؛ به‌طوري كه مخاطب خود را در حال مطالعه برشي از تاريخ مشاهده مي‌كند كه به دوره كشف حجاب و تجددگرايي زمان پهلوي اشاره دارد. از ديگر نقاط قوت كتاب توجه به زنان در آن دوره زماني و همچنين مذمت چندهمسري است، كه در نوع خود و براي زماني كه نويسنده به نوشتن كتاب مشغول بوده جالب‌توجه و ارزشمند است.

۴. قهوه سرد آقاي نويسنده

نويسنده: روزبه معين
انتشارات: نيماژ (پيشنهاد كاربران)
تعداد صفحات: ۲۲۰
سال انتشار: ۱۳۹۶

روزبه معين نويسنده جواني است كه كتاب «قهوه سرد آقاي نويسنده» اولين اثر منتشرشده اوست. درمورد اين كتاب اولين نكته‌اي كه جلب توجه مي‌كند رسيدن به چاپ ۸۰ است، در مدت ۳ سال پس از انتشار. داستان درمورد پسري است كه در كودكي عاشق دختري مي‌شود كه ۱۵ سال از خودش بزرگ‌تر است و براي آموزش پيانو به خانه پيرزن همسايه‌شان مي‌آيد. اين همۀ داستان نيست و ما با نويسنده، به بزرگ‌سالي او مي‌رويم و آنجا ماجراي اصلي رخ مي‌دهد. جملات زيبا و فضاي رازآلود كتاب از جمله نقاط قوت آن است كه توانسته توجه مخاطبان را به خود جلب كند.

۵. سمت آبي آتش

نويسنده: اميرحسين كاميار
انتشارات: هيرمند (پيشنهاد كاربران)
تعداد صفحات: ۱۹۴
«سمت آبي آتش» مونولوگي با حال‌وهواي عاشقانه است كه همگي از زبان عاشق است. متن روان و لطيف و نيز جملات زيبا و قابل‌تأمل از بارزترين ويژگي‌هاي كتاب است. اگرچه متن كتاب روان است، ممكن است جملات آن ساعت‌ها ذهن مخاطب را درگير كند. در كتاب سمت آبي آتش، بيشتر بخش سرد و دل‌تنگي و نااميدگونه عشق را مي‌بينيم كه اگرچه تلخ اما زيبا و گيراست. ‌

۶. همخونه

نويسنده: مريم رياحي
انتشارات: انتشارات پرسمان (پيشنهاد كاربران)
تعداد صفحات: ۴۵۶

«همخونه» كتابي است كه نويسنده‌اش، مريم رياحي، با آن به شهرت رسيد. داستان كتاب درمورد دختري به‌نام يلدا است كه بعد از ازدست‌دادن پدر و مادرش نزد حاج رضا، دوست پدرش، زندگي مي‌كند. حاج رضا، كه فقط يكي از فرزندانش به‌نام شهاب در ايران زندگي مي‌كند، سعي دارد يلدا و شهاب را به هم نزديك كند. ‌او با يك شرط يلدا و شهاب را به عقد هم درمي‌آورد و قرار است به‌صورت توافقي ازدواج و به‌مدت ۶ ماه باهم در يك خانه زندگي كنند. اين هم‌خانه بودن چالش‌ها و ماجراهايي براي يلدا و شهاب در پيش دارد كه قصه همخونه از آنجا آغاز مي‌شود.

رمان‌هاي زيادي با موضوع هم‌خانه‌شدن نوشته شده كه اين كتاب از اولين‌هاي اين دسته است. اگر به‌دنبال يك رمان سرگرم‌كننده هستيد كه خيلي حرص شما را درنياورد، اين كتاب گزينه مناسبي است.

۷. بامداد خمار

نويسنده: فتانه حاج سيد جوادي
انتشارات: البرز (پيشنهاد كاربران)
تعداد صفحات: ۴۳۹
سال انتشار: ۱۳۷۴

رمان «بامداد خمار» از معروف‌ترين رمان هاي عاشقانه ايراني معاصر است كه در يك دهه بيش از ۳۰۰هزار نسخه‌اش فروش رفت. همين نشان‌دهنده محبوبيت اين رمان در ميان مخاطبان است. داستان درباره دختري به‌نام محبوبه‌ است كه در زمان حال، ماجراي خود را براي برادرزاده‌اش سودابه كه در دوراهي مشابه تجربه خودش در جواني است تعريف مي‌كند. ماجراي عاشقانۀ او در جواني و سرنوشتي كه اين عشق براي او رقم مي‌زند داستان اصلي كتاب است. محبوبه دختري در طبقه بالاي جامعه است كه عاشق پسري نجار به‌نام رحيم از طبقه پايين مي‌شود. او براي رسيدن به رحيم هزينه‌هاي گزافي مي‌دهد كه تبعات آن تا آخر عمر گريبان‌گير اوست.

جزئيات دقيق و فضاسازي درست نويسنده از زمان رويدادها كه به آغاز دوره پهلوي برمي‌گردد از جمله دلايل موفقيت كتاب است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۳:۳۳ توسط:سامان موضوع: نظرات (0)